Vilken kul/härlig/bra vecka detta kommer bli!

15 Okt

Mycket är inbokat men det är bra saker, jag har valt veckan själv och alla saker ger mig bra energi – härligt! Och vilka goa människor jag ska få träffa! Let the week begin! (och känner jag mig själv så kommer veckan ändras, något kommer läggas till, ska vi slå vad…)

  • Måndag – Vanligt jobb och måndagsträning, träning hemma
  • Tisdag – Vanligt jobb och styrketräning, planera mitt nya hemliga projekt med företaget
  • Onsdag – Morgonlöpning, SPA och shopping med vän, friidrottsträning
  • Torsdag – Morgonlöpning, lunch med ny företagsvän, plugg, morbror ska fixa snickarsaker hemma, intervaller på kvällen
  • Fredag – Frukost med vän som är grym på tips med marknadsföring och presentation, träning, plugg, afterwork med vän
  • Lördag – Mingel/jobb, kalas för pappa
  • Söndag – Träna och plugga, köra träningspass i Åhus, ta det luuuugnt…
Kommentera

