God morgon

16 Okt

5.05 ringde klockan. 5.15 var jag ute för en powerwalk, hem och gjorde mig iordning, packade träningsväskan för ett pass styrketräning efter jobbet, tränade mentalt och så var jag på jobbet klockan 7. Antagligen kommer jag vara ”gäspig” här om någon timme (har redan börjat) men jag är glad att jag ställde klockan, kom ut på powerwalk och att jag känner lite träningsglädje igen. Härligt!

Igår var den en liten fin artikel om Rosa bandet insamlingen. Kul! Bilderna blev bra, liksom artikeln, lite synd att det inte var fler som kom bara.

Sedan jag började min utbildning så har jag blivit så medveten om alla ursäkter man hör och jag tänker inte bara i söndags utan rent allmänt. Jag motargumenterar inte till något/någon, jag vill inte lägga min energi på det och alla gör sina val men det är intressant hur man kan lura sig själv och ge oklara förklaringar när man helt enkelt kan säga att man prioriterar annat. Börja lyssna så ska ni få höra…

Kommentera

