Morgon- och kvällspass

17 Okt

 

Synen ovanför är från min morgonlöpning som gick genom skog, längs havet och jag mätte runda samtidigt som jag log, planerade ett pass jag ska ha på söndag just på denna plats och skyndade mig tillbaka för då var det dags för att åka till nästa ställe nämligen det här…

 

En behandling var bokad av presentkortet jag fick när jag fyllde år och sedan hängde jag mest. Jag låg i poolen ovan, var alldeles ensam på stället när vännen fick sin behandling och jag hade med mig en av böckerna i min utbildning. Fridfullt. Stora men ack så nyttiga ord som får en att fundera lite extra. Då och då la jag ner boken och tog mig en funderare. Något hände med mig när jag började utbildningen och senaste månaderna känner jag det starkare. Det är lite läskigt men samtidigt är jag förväntansfull.

Efter lunch (på uteserveringen!!!) så shoppade vi lite innan jag körde hem, bytte om, hämtade Hanna som är hos sin pappa och raka vägen till träningen. Idag började hårdträningen och som jag längtat. Jag var och hängde på bra, jag är inte alltid sist på alla övningar och jag kämpar. Däremot kände jag något i ryggen i slutet så jag var inte med på sista löpningen men det var ok. Jag ägnade istället några extra minuter på att stretcha ut kroppen och då jag haft lite träningsvärk i en hel vecka nu, var det skönt. Den får dock sällskap av en lite mer träningsvärk för imorgon bitti blir det intervaller. Yes! Träningsglädjen är tillbaka, nu kör vi!

Kommentera

