Bra flow nu

2 Nov

Tisdag

intervaller i fantastiskt härligt vårväder (kändes det som) Joggade, sprang längre intervaller i precis under maxfart uppför backe och varvade det med kortare och max. Lite ”gäddhäng” på stocken som paus. Hanna var mitt sällskap och det blev en skön eftermiddag efter att jobbat med det hemliga projektet. Tanken var sedan att ta en liten paus och sedan träna stykreträning men det ville inte kroppen alls. Jag var trött. Och som ni vet så lyssnar jag väldigt mycket över hur min kropp mår och är den trött så ska den vila. Trött så att jag ville sova var jag inte men jag la mig i soffan och där låg jag i några timmar. Jätte skönt! Efter någon timme var jag pigg igen och då sprang jag en runda innan jag hamnade i träningshallen och fick ett bra pass. Hade inte gått hälften så bra om jag tvingat iväg mig när jag var trött.

Onsdag

Det skulle inte gå att träna. Vanliga jobbet och sedan afterwork nätverksträff och det var också därför jag ville köra 2 pass i tisdags. Men oj vilken energi jag hade efter afterworken! Åter igen, gör saker som får dig att må bra. Som du tycker är kul. Människor som inspirerar. Wow…

Torsdag

Löparrunda imorse, lite frukost och sedan gymmet. Vanlig jogg och explosiva övningar på gymmet. Och jag låg på bra tid på rundan (jag har en ram för vad jag är nöjd med men visst, jag vill ju under men snart så…) Också kul med styrketräning! Detta var också en ”Pappa & Malin dag” då han fyllt år. Och givetvis fick han prova ut en härlig färgglad tröja!

Fredag

Morgonlångpowerwalk. Lugn dag för att ladda ordentligt för imorgon är det 2 timmar friidrott och då vill jag vara pigg. Vad kul det ska bli!

Kommentera

