Måndag

5 Nov

Det har varit så himla mycket sista veckorna och förra veckan hade det lagt sig lite och då kände jag hur trött jag var. Så väldigt mycket extra sömn blev det. Och vad skönt det var! Ligga på soffan framför TV:n, halvsova, halvtittande och någon gång där funderade jag på om jag ändå inte kunde plugga när jag låg där men kom på ganska snabbt – Inget hade fastnat… Mest komiska var att jag vaknade 10.00 i lördags och låg kvar till 10.30, det hände väl senast när jag var 20… Som sagt, alltid lyssna till hur kroppen känner och vad vill ha.

Denna vecka blir en lugn vecka. Vanligt jobb, mycket träning som vanligt, börja träna en ny grupp, måndagsträningen, hemliga projektet (mer information på onsdag) och så vara med Hanna så mycket det går och så ska jag bli helt klar med del 2 i utbildningen för jag tänker skicka in den nästa tisdag. Är så glad att det gått så bra, fortfarande är super kul och att jag lär mig massor!

Det är mycket jobb men mycket är kul och jag tror att veckan kommer bli kul, skön och utvecklande. Nu kör vi!

Kommentera

