Min vecka

12 Nov
  • Måndag – Vanligt jobb, måndagsträning
  • Tisdag – Vanligt jobb, plugga (och förhoppningsvis bli klar med denna del)
  • Onsdag – Företagsjobb, fika med bästis och förhoppningsvis friidrottsträning
  • Torsdag – Pluggdag (förhoppningsis börja på ny del), träna fotbolls damlag på kvällen, träna själv hoppas jag…
  • Fredag – Morgonträning. Sölvesborgsnäringslivsdag med Ulrika och fira friidrottsklubben på kvällen
  • Lördag – Dop och sen lugn lördag (äh, kommer säkert plugga…)
  • Söndag – Plugg och Army pass, träna själv

Tycker det känns som en bra och kul vecka. Lite ”vanliga jobbet” och desto mer tid till plugg och företaget. 3 träningspass jag ska hålla i och så förhoppningsvis kan jag träna själv. Jag ser fram emot att spela in radio och så är jag glad att jag nu är klar med andra delen i min utbildning. Det går åt rätt håll.

Bra blandning, bra vecka!

Lämna en kommentar