Surar och är ledsen

13 Nov

32 dagar till första tävlingen och här sitter jag. Ont. Bättre men ont. Träning imorgon är inte att tänka på och blir det som förra gången kommer jag inte kunna gör så mycket med armarna de närmsta 2 månaderna och vågar jag springa denna vecka överhuvudtaget? Är det något positivt i detta så är det att den inte fastnade helt denna gång och att det går åt rätt håll. Men åh, vad frustrerad och irriterad jag är! Och jag som var på så G och allt kändes bra… Skit.

Så. Nu har jag gnällt klart, resten av dagen ska jag tänka positivt, skriva in det sista i min utbildning och skicka iväg, baka fler sådana där goda och nyttiga chokladbollar och ikväll ska jag ha härlig myskväll med Hanna (har jag tänkt, hoppas hon är hemma). Äta gott, spela kort (alltid kul), tända ljus, prata och bara vara. Ta hand om sig på detta sätt, med lugn och ro samt goa känslan i magen. Denna del är också viktig.

Kommentera

