Tjohoo

16 Nov

Fortfarande känningar i nacken, helt borta är det inte, men det gör inte lika ont och idag när jag testade att ut och springa min runda, gick det bra. Det går i alla fall åt rätt håll… I onsdags hoppade jag friidrottsträningen och det var väldigt synd. Dels för att jag verkligen vill träna friidrotten den enda dag i veckan jag gör det och dels för att Jens var på plats. Kul med nytt, kul med Jens. Men de andra (bara 3 på träningen…) fick jobba hårt och jag har hört både aj och oj från Hanna härhemma, träningsvärk ingick med träningen.

Veckan har varit bra. Jag har nu gjort en fjärdedel av min utbildning, bara 75 % kvar. Och nej, en fjärdedel ska inte ta såhär lång tid men första delen tog väldigt lång tid för mig. Jag kom inte in i någon rutin, hittade inte disciplin och så hade jag en pojkvän långt bort och mycket tid i bil och när man väl träffades ville man ju inte öppna böckerna. Men efter första delen landade jag i det och andra delen har gått väldigt bra. Jag är allt lite stolt att jag får till det men jag tror mycket på att man ska läsa det man är intresserad av, då blir det också bra. Ska tänka på det nu när Hanna ska söka till gymnasiet.

Nej, nu fix. Fix och plugg innan jag hämtas upp av vän och sedan iväg på föreläsningar och mingel hela dagen för att ikväll fira vår klubb som firar… väldigt många år.

Ha en härlig fredag därute! Och var snälla mot varandra! Sprid kärlek!

Kommentera

