Denna vecka

19 Nov

 

Jag sprang i fredags och i lördags körde jag intervaller och gissa om jag var glad! Inte maxfart utan låg på ca 80 % och istället väldigt mycket fokus på hållning och INTE spänna lite extra i axlar så att det skulle kännas mer i nacke/rygg. Annars är det ganska typsikt efter att man har haft ont, man spänner sig lite extra. Men mycket fokus och det var en mycket glad Malin som kom hem och mötte Hanna som varit och kört styrketräning.

Igår var det Army i Åhus och ja ni ser bilden ovan – lyckat! 18 personer men det var inte bara det, det var 18 grymt härliga människor! Och ni vet väl vad grymt härliga människor ger – jo, väldigt mycket energi. Så vi gav och tog energi för att ge vidare och efter 90 minuter var det stora leende, svettiga kroppar och jag var helt hög av livet! Att hålla pass ligger himla högt på min jäkligt-kuliga-saker…

Idag har jag och Hanna varit i Malmö där det varit friidrottsgymnasitester. 3 timmar var det övning på övning på övning innan det blev lunch och därefter intervjuer med ungdomarna. Det såg bra ut, kändes bra för Hanna och vi lämnade arenan med stora leende, bra känsla och lite småprat om hur vi ska göra om hon kommer in. Ska hon pendla? Flytta? Ska jag följa med…? Vi får se, vi får se…

Kommentera

