Denna veckas träning

20 Nov

Död igår. Eller nästan. Iväg, tåg, samtal med Hanna, tester, spänningar (jodå, även för mamman som bara tittar), nya människor (och då pratar man mycket och är uppe i varv, ännu mer om de är trevliga) och så liten sväng på stan och när jag kom hem hade jag en liten tanke på att springa men det stannade bara vid en tanke, hela kroppen skrek ÄR SLUT. Hade varit många pluspoäng för mig om jag ändå kommit ut och jag hade säkert varit stolt över mig men nej, det gick inte.

  • Tisdag – Tar min runda idag och vill gärna komma igång med Yoga igen så inte helt omöjligt att det blir ett sådant pass också
  • Onsdag – Intervaller på löpband och den styrketräning jag kan, vet inte hur det går med nacke så jag ser vad jag kan göra och gör det
  • Torsdag – Ungefär samma som onsdagen
  • Fredag – Vilodag
  • Lördag – Friidrottsträning
  • Söndag – Army

Ser mest fram emot lördagens träning och därför kommer jag köra försiktigt och fint fram tills dess för att sedan kunna ge max på detta pass. Jag hoppas, hoppas och hoppas dundersupermycket att det blir som jag hoppas! Nacken är bättre men det är fortfarande små känningar och det går inte riktigt att ignorera känningara på natten när jag vänder mig om. Men om det ska ske ett under någon vecka, så tror jag att det blir just denna vecka!

Kommentera

