Veckorna går fort…

10 Dec

IMG_4443

Och förra veckan också, gudskelov, för den var inte så kul och då tänker jag på min maginfluensa. Träningen däremot så har vi milen på måndagen och så styrketräning och intervaller på tisdagen, 2 bra pass men sedan sa det stopp big time. Ingen mer träning förra veckan, kroppen var mer än trött efter sjuk-i-soffan-dagar.

Denna vecka är det då tävling. Om 5 dagar. Jag är varken nervös, laddad eller så värst sugen men jag vill och ska springa för trots att jag då haft ett träningsskitår, så är jag väldigt nyfiken på vilken tid jag kommer få… Och om nyfikenheten är det som lockar mest så får det vara det, bara jag går dit och springer och inte tillåter mig själv att stå över något bara för att jag är lite sur över att det inte blivit som jag hoppats…

Måndag och snön öser ner och imorse funderade jag på om det skulle kommer överhuvudtaget någon till träningen ikväll… Men mail ramlar in med ”Jag kommer” så konstaterar jag att vi kommer bli ett gott gäng ikväll – ett gott gäng pannben 🙂

Kommentera

