Nöjd

11 Dec

IMG_4460Kroppen har varit så trött efter maginfluensa och har fortsatt göra ont. Nacken är inte helt 100 och jag har medvetet väntat lite till för att vara på den säkra sidan men idag bara SKULLE jag träna! Så, efter 12 timmars pass är man inte pigg men jag bytte om så snabbt det bara gick och stack ut. Sprang på, kändes gott, höll bra tempo och ökade i slutet. Och för att vara snö ute, dåligt skottat, kallt och jäkligt, så är jag väldigt nöjd med att jag bara var 1 minut från mitt rekord. Det var ju bra. Hade jag verkligen inte trott. Så jag var nöjd. I sådär en kvart… En sak jag tydligen missade i all min hast var extra medicin jag ska använda vid träning och ÄNNU mer när det är kallt ute och andningen blir extra ansträng. Pucko minne man har ibland… Så nu sitter jag här och harklar mig samtidig som andningen är ansträngd (onödigt) och kroppen är lite darrig efter mycket medicin efteråt. Jaja, åter igen, jag SKA försöka tänka på det nästa gång…

4 dagar till tävling och ojojoj, vet inte hur jag ska känna nu men jag hade nog velat haft en mer… GO känsla. Taggad. Laddad. Idag på jobbet sa Richard att det kanske skulle gå bra ändå och jag börjar rabbla om varför det inte var jätte säkert att han hade rätt men han fortsatte att jag också hade sänkt kraven, inte kände press och att jag skulle kanske kunna ändå göra bra ifrån mig. Jag vet inte om han har rätt eller det ligger något i det. Kanske eller kanske inte. Nyfiken är jag dock, vilken tid kommer jag få…

Kommentera

