Imorgon…

14 Dec

… is the day – första tävlingen denna säsong!

Inte det minsta nervös. Eller pirr. Eller förväntansfull. Eller jätte längtan. Just nu är jag cool lugn, jag ska dit och springa så gott det går och det blir nog bra. Haha, sådan här inställning har jag inte haft men det är ganska skön sådan…

8.89 är mitt rekord. Och jag brukar lista lite hur jag tänker om tiden och vad som är lite ”knas” nu är att jag inte kan förvänta mig en supertid men ändå kan jag inte släppa att jag ändå hoppas lite på att göra just det, ta mitt personbästa (om det är smart eller klokt eller dumt vet jag inte men det är tankar…).

  • Över 9 – missnöjd. Rejält missnöjd och då kommer jag också fråga mig om jag ska tävla i alla de tävlingar jag tänkt eller faktiskt låta bli…
  • 8.90-9.00 – Nöjd. Men bara för att jag haft en skitträningsår…
  • 8.89 – Så jäkla glad att det där leendet kommer hålla i sig lääääänge och ge mig en sporre till att bli ännu snabbare…

Så stora frågan blirKan man bli snabbare om man har ett dåligt träningsår eller det hände kanske andra saker i kroppen/mentalt som gör att du faktiskt kan bli snabbare…?

Imorgon får vi se…

Kommentera

