Dag 3 av 82

9 Jan

IMG_4910 En sak och kanske också därför jag valde Lisa PT är att det är personligt för just mig, var jag står , vad jag har och var jag vill. Jag fick innan vi startade en massa frågor och det märks tydligt att hon gått efter just detta, speciellt med kosten. Till vänster ser ni dagens frukost och det är nytt en det är saker och smaker jag gillar och jag kan berätta att det både var gott och mättande, precis som det ska vara…

Aj. Träningsvärk. Rygg, nacke (det har jag nog aldrig haft) och jag blev först lite orolig över att det var min skada men nej, detta är nytt och känns som träningsvärk. Armarna trodde jag skulle hänga ner idag men är ok. Liten känning i magen samt i bröstet.

Idag var det kvällsträning friidrottsträning på schemat, något som jag önskat fortsätta med. Den betyder och gör så otroligt mycket för mig, med dessa människor, Susanne som leder och ja, detta vill jag inte vara utan. Var lite lugnare pass, löpskolning, stretch, töja, springa och oj vad jag gnällde över min träningsvärk… Jag var seg och jag hade inte heller jätte mycket energi och jag kan inte säga att jag gav max.

Dagens miss var nog när jag kom hem och var säker på att jag hade en middag i kylskåpet. När jag skulle plocka fram så fanns det ingen och då var jag liksom hungrig. Drack vatten och fixade middag, stressade ihop det, missade att en viss sak skulle ligga vid sidan av istället för att vara i, tog sambal som det stod men tänkte att jag inte gillar stark mat sådär jätte mycket och mycket riktigt, det blev starkt. Starkt, inget till till grytan för det hade jag redan i och ja, det kändes inte som en middag. Och dessutom gjorde jag middag gånger 4 så jag har 3 portioner till av detta… hm.

Dag 3 – check!

Kommentera

