Dag 8 av 82

14 Jan

Vilodag.

Åt ny frukost och det var verkligen en ny upplevelse. Jag tänkte vissa saker under tiden, Hanna ringde när hon ätit sen och sa EXAKT samma sak i den ordningen som jag hade tänkt. – Det var inte äckligt, det var inte jätte gott, det smakar lite speciellt, skumt men åh vad mätt jag är nu efteråt. Fisk till lunch och den gillar jag verkligen. Chokladbolle, mums… Bra mellanmål innan måndagsträningen som jag har ikväll och så stark gryta som middag när jag kom hem.

Jag har också tittat i kalendern över veckan. Lunchen och middagarna är klara, de andra målen känns som de vill jag ha lite mer fria och tar vad jag känner för (de är enkla att slänga ihop vilket som jag än väljer). Träningspassen är också klara och jag går igenom dem och tänker… 1) Det blir en tuff vecka 2) Mycket kul kommer det att bli 3) Och utmanande, undrar hur min kropp mår på söndag…

En dag i taget funkar som ett väldigt bra mantra och jag tänker det varje kväll, då känns inte 82 dagar som sådär jätte länge…

Dag 8 – check

Kommentera

