Dag 11 av 82

17 Jan

Och idag kom ett liiitet sötsug men antar att det är den tiden av månaden då jag alltid får det. Inte för att jag fall för frestelsen men ändå, ett sug har funnits där idag…

Middagen var ny för mig ikväll men sååå himla gott, köttfärssås med Zuccini (stavning…?) De andra måltiderna, det finns likson inget att säga, allt går bra och allt är gott, dessutom är jag mätt. Och det är ju så klockrent, gott, nyttigt och mättande. Som det ska vara.

Träningen. Dags för nya övningar och jag körde till det nya gymmet för där fanns vissa maskiner jag behöver som inte finns på mitt vanliga. Men. Det saknades några saker där också så jag fick trixa och ha mig. Ben, baksida och rumpa fick sig en omgång och som jag skrev till Lisa sen, det kändes så himla gott! Det kändes när jag tränade men jag var så närvarande, här och nu, i ett med övningen. Ibland kan jag känna att jag inte riktigt har en träningsplan när jag ska träna och då blir det lite hipp som happ. Och så tänker jag på vad jag ska göra sen, imorgon eller nästa vecka. Sedan jag började med detta så har jag fått nya övningar som kräver fokus, jag fokuserar, läser och tränar och det känns härligt.

Varit en härlig lulla-runt-dag som nu avslutas med filmmys hos vänner.

Dag 11 – check

Kommentera

