Dag 12 av 82

18 Jan

IMG_5040Dag 12, bara 70 kvar…

Idag var jag inne i stan på några ärende och ”fikmöte” och jag åt frukost precis innan och visste att jag skulle vara tillbaka till min lunch. Visste inte riktigt var jag skulle plocka fram mitt mellanmål och äta (med sked) men mellanmålet var med och visst hittade jag en lösning där jag kunde öppna och äta. Planering, det är då det funkar. Ikväll var jag iväg och samma sak där, min matlåda var med mig och jag började med att låna micron, gick också hur bra som helst. Än så länge förstår folk att jag är ”under utmaning” och låter mig göra det som känns rätt för mig och det är så det ska vara.

Träningen. Den var segare, i alla fall innan. 15.30 hade jag tänkt gå iväg men hade 0 lust, var trött, jätte trött och hittade ingen energi eller lust så tiden sköts upp och ett tag undrade jag om detta skulle vara första passet jag hoppade över… Hanna däremot var bättre. Vi tränar på olika gym och hon var också trött men bytte om, cyklade iväg och när hon kom hem hade jag fortfarande inte kommit iväg… Men till slut tog jag mig i kragen, tog på min nya gula träningströja, kände mig piggare och tog en powerwalk dit som uppvärmning. Samma övningar som jag tidigare gjort men ett annat upp upplägg och FY vad jobbigt det var! Men passet klarades av och jag var mer än nöjd när jag gick därifrån och sedan höll fredagskväll med vän och intressanta diskussioner om livet.

Dag 12 – check

Kommentera

