Dag 13 av 82

19 Jan

IMG_5042Intervaller. Och jag såg att de var jobbiga och jag kämpade med att Hanna skulle köra dem med mig. Och inte nog med att jag själv skulle ligga på 80-85 %, jag sa att jag tyckte att hon skulle ligga på 90 % – max…

Vi började med uppvärmning, löpskolning och när Hanna körde lite starter så körde jag den bålträning som stod på schemat och när vi var klara så var det dag. Först 4 intervaller olika långa med 2 minuter vila mellan. Efter dem var det 8 minuter vila och köra om det igen. Om jag säger att första var jobbig… Andra var blä och kräk känsla, att på tredje hade jag knappt känsel i benen och fjärde så gapar jag fortfarande över att jag klarade det… Och sen gjorde vi om det.

Men åhhhh, vad det är gott när man är klar! Kommit hem, duschat, ätit och man är bara så… NÖJD – härligt!

Behöver jag nämna maten… Den går ju bra som vanligt. Gjorde storkok idag. Vår middag blev även 7 matlådor och imorgon hoppas jag kunna göra ett nytt storkok fast då med annan mat. Och så ska jag göra chokladbollar, chokladdagen är på måndag… (vilodagen…)

Dag 13 – check

Kommentera

