Dag 14 av 82

20 Jan

I fredags var jag trött och det var svårt att komma iväg till träningen, igår lördag kom jag iväg men var så trött i huvudet efteråt och egentligen i hela kroppen och idag förstod jag att det nog var mer än bara trött efter hård träning. Huvudvärk, ”tröttont” i kroppen och jag kom inte iväg och tränade. Förmiddagen var helt ok och jag var inställd på att gå iväg men vid lunch slog det till och jag sov i princip hela eftermiddagen. Tung tröttande huvudvärk, fy. Men när jag vaknade var det lite bättre och jag gjorde de övningarna jag kunde göra hemma, det fick räcka. Det känns bättre men jag är ändå glad att det är vilodag imorgon så jag får en dag extra på mig att bli pigg igen.

Maten har, givetvis, gått bra även idag och jag har förberett kommande dagars mat. Tex gjort chokladboll till imorgon (det är ju vilodag, då får jag äta en sådan om jag vill och DET är ju klart att jag vill det…), tagit upp lunch till img, tagit upp så jag lätt och smidigt kan fixa middagen när jag kommer hem och så har jag gjort frukosten som jag misslyckades totalt med. Tror jag. Skulle bli pannkaka men nja, ni ser ju själva på bilden nedan, det blev istället röra… Imorgon får jag reda på hur det smakar (och i nödfall har jag med mig annan frukost…)

Dag 14 – check. 

IMG_5048

Kommentera

