Dag 16 av 82

22 Jan

En trött dag. 

Från att jag vaknade och ända till jag gick och la mig. Hade ledig dag från ”vanliga” jobbet och jag backade, lyssnade på kroppen, ändrade lite och tog det lugnt hela dagen. Skönt!

Morgonträning stod på schemat och det var jobbiga steg som sprang min runda. Jag tog det lugnt i början för att få igång min andning på bästa sätt, jag ökade och det gick ok men var tungt och i slutet så försökte jag öka ytterligare men hur jag än försökte så gick det liksom inte. Ändå var det helt ok tid men oj, benen och kroppen var slut.

Dagens andra pass var styrka överkropp och det tog emot att gå iväg. 0 lust, trött och ville helst bara ligga i soffan…. men iväg kom jag, gnällde gjorde jag (som om det skulle hjälpa) men när jag väl var på plats så gick det jätte bra. Det var nog första gången som jag kände att dessa övningar känns lite bättre, mer ok, jag klarar lite mer/extra. Så passet gick riktigt bra och det var lätta steg jag gick hem!

IMG_5056Maten behöver jag inte säga så mycket om… den funkar. Flera saker jag gillar men helt klart har jag favorit frukost och favorit middag. Till lunch har jag ingen favorit men gillar nog mest sallad där. Känns fräscht och gott. Häromdagen hade jag mailat Lisa om det fanns något jag kunde smaska på på kvällen om jag inte-var-hungrig-men-sugen-på-något. Hon mailade ett recept och jag kände igen det, det var något liknande friidrotts Ellen hade berättat för mig! Så igår när jag kom hem, hade haft strul med företagsjobb (teknik, hur knäpp kan man bli på sådant…) så tyckte jag att det skulle passa bra så jag gjorde det och OJ… WOW! Livsfarligt gott… Så nu är stora frågan, hur ofta får jag egentligen äta detta…

Dag 16 – check

 

Kommentera

