Dag 18 och 19 av 82

25 Jan

Jag ”fick inte ut” allt på träningen i onsdags, det kände jag igår och det kände jag idag när jag vaknade, jag vill träna! Men träna fick jag vänta med till efter jobbet och då bara några övningar. Kort och bra och jag måste lära mig gilla men främst förstå att dessa också är bra, att dessa ger även fast de är korta men så är de bra. Och imorse stod morgonträning och jag började 7 så det var bara att ställa klockan på 5 och ut…

Började förbereda i huvudet all mat för i helgen tidigare i veckan som verkligen kommer bli en utmaning. Jag har dock bestämt mig för att se den som ”lite spännande – kommer jag att fixa det” tänker jag, istället för att se allt bök, röra för att inte tala om all planering innan. Det kommer gå jätte bra! Nu i kväll fixade jag till alla matlådor och det blev en HEL del.

Tävling imorgon och jag kan inte riktigt ladda. Mentalt är jag laddad och jag går på repeat över allt jag vill ska och måste funka för att jag ska få till ett riktigt bra lopp. Denna gång får jag 2 chanser med 1 timmes mellanrum att göra ett (eller två) grymma lopp. Jag går igenom dem i huvudet och det SKA gå. Jag vill men hur långt räcker viljan…

Nu sängen så jag orkar, skriver igen på söndag och så länge får ni gärna hålla en tumme. Eller två…

 

 

Kommentera

