Dag 22 av 82

28 Jan

Pust.

Privata saker och varit ledsen hela dagen, då vill man ju verkligen bara hem i soffan, dra en filt över sig (och kanske smuggla in lite ostbågar därunder för visst är det så att det hjälper…) Istället har jag haft en stressig dag.

Det stod många saker på agendan och visst har jag ett bra ”vanligt” jobb att jag kan lika gärna kan göra vissa saker där som att bara surfa runt och vänta på att det ska hända något men det har verkligen varit fullt. Upp 4,45, jobba 5.30-17,30, måndagsträning 18-19, radio 19.10-20.20, egen träning därefter och så hann jag precis inom Maxi innan de stängde 22. Hem och åt, duschade och nu förbereda morgondagens mat och göra klart allt jag måste ha klart som idag och som jag inte hunnit under dagen. Och gudskelov vad skönt att jag kunde ta sovmorgon imorgon…  Och imorgon, det är en ny dag.

Och man skulle kunna tycka att jag skulle skippa träningen och istället bara hem och vara ledsen men oj, det var riktigt gott i att ta i och få träna, få ut ilska och besvikelse, gott! Men åh, min rumpa… aj.

Dag 22 – check!

Kommentera

