Dag 28, 29 och 30 av 82

6 Feb

Dag 29 var vilodag (trots att jag hade en sådan himla lust att bara ”kötta” och få ut allt på träning) men jag kände att jag kanske kan få ut det på annat sätt så jag bokade massage hos en tjej som är ny och bor 2 kvarter bort, praktiskt som tusan! Och bra dessutom! Dit går jag gärna fler gånger och det troligtvis ganska snart.

Jag kände också att nu är det måndag, ny vecka, nya tag. Så härligt att tänka just så! Och så blev det tisdag och där stod ett tufft pass och SOM jag ville köra! Började med intervaller och då kände jag, någon trötthet, något i kroppen. Var bara några och det orkar jag men när jag sedan fortsatte med träningen så stod det klart att något kommit i min kropp. Liten förkylning, liiiiten känsla i halsen imorse så jag hoppade över morgonträningen. Andas, dricka varmt, hålla mig varm och hålla lite tummar, jag tänker INTE blir sjuk nu när det är SM om bara några dagar! Ikväll är det friidrottsträning och jag får helt enkelt känna efter och det lär jag känna redan vid uppvärmningen, går det, känns det ok, kan jag träna och köra på? Och vilken tur att jag har torsdag och fredag att isf återhämta mig på…

Kommentera

