Dag 34-42 av 82

17 Feb

Vad händer när man slappnar av, inte riktigt tänker en dag i taget, är förkyld och trött, då kan det vara så att motivationen svajar och så har det varit med mig. Jag ska inte skriva så mycket om det här utan vänta till att jag summerar vecka 6 men om jag säger såhär – de andra veckorna har varit bättre. Även förra veckan när jag var sjuk, då hade jag iaf motivation…

Från och med imorgon börjar jag om, jag börjar maila Lisa igen varje kväll med hur det gått under dagen, jag tänker en dag i taget varje kväll och jag ska försöka skriva här varje kväll… Ops. Jag har gått halvvägs och jag tänker inte bryta nu, någonstans känner jag en stor lust att både fortsätta och fullfölja, det är bara det att just nu är den inte så tydlig. Så backa, tänka om, LADDA OM och köra vidare.

 

Kommentera

