Dag 43, 44, 45 och 46 av 82

21 Feb

I´m back!

Måndags var vilodag… lite typiskt när man ”fuskat” 1 vecka och bara vill träna men följa planen var det ja och det gällde även kosten – check.

Tisdag – Tester. Och japp, framsteg och lite leende där på läpparna. Lite löpning på löpbandet och jag hoppas SÅ att snön försvinner för jag får känningar på smalbandet av löpbandet. Hm, hur får man snön att försvinna… Maten bra.

Onsdag – Friidrott och min favoritdag på veckan! Ledigt från ”vanliga” jobbet men det innebär ju inte ledigt för mig eller, vad är ledig dag… Är det när man inte har några planer alls och bara kan ligga i soffan eller ledig dag så man kan planera in saker man vill göra? För mig är det det sistnämnda och det blev både företagsjobb, plugg, städ och fix (det är visserligen inte så kul men skönt när det är gjort) och allt sköts hemma och i lugnare takt, en riktigt skön lulla-runt-hemma-dag! Morgonpromenad var i värsta snöstormen och friidrottsträningen var jobbig… Susanne har oft jobbiga träningar men de jobbigaste är nog när hon är lite smått irriterad och ”ligger på” lite extra. Vi började med uppvärmning basket för att sedan gå vidare med krånglig basketövning som var SJUKT svår och lite rörig men hon stod över som en hök och tyckte vi skulle fixa det bättre. Det var svårt att inte låta bli att fnittra halvt sönder sig själv… men samtidigt skulle vi ligga på en nivå som var ok och där hon inte blev ännu mer irriterad… Haha, som jag gillar vår Susanne! Efter 2 svåra basket övningar fick mage och rygg sig en omgång samt lite armar, bra och kul träning med MYCKET skratt!

Torsdag – Ikväll är det styrka och jag är nog verkligen tillbaka för som jag längtar!

IMG_5330

Kommentera

