Dag 52-57 av 82

4 Mar

LIVET – visst är det härligt?!?! Solen lyser, det känns som våren snart kommer, det händer kuliga saker och jag känner lite som prins Daniel en gång uttryckte sig om sina känslor: – All over the place.

Jag visste att det var en hektisk vecka, att träningen skulle bli den fjärde vecka som jag ”slarvade” men jag skriver mer om det i min sammanfattaning över vecka 8.

  • Jag har vaknat tidigt vissa dagar och då gått en powerwalk och det är så himla skön start på dagen! Jag mår gott att gå ut direkt, det är lugnt och skönt, bara musik i öronen och jag hinner tänka och få till ganska mycket där i min hjärna, jag vaknar till liv på ett gott sätt.
  • Jag har gjort massor i mitt företag, även planerat, bokat in, drömt mig bort… Speciellt kul är det när man drömmer med någon annan, kul att köra saker tillsammans
  • Jag har varit duktig på att ställa om mig. Planer har ändrats, jag har ställt om mig, planer har ändrats och jag har ställt om mig
  • Jag har träffat flera av mina vänner och det gillar jag! Jag har även hunnit med att dejta och det gillar jag också, för hur mycket jag än har, så vill jag alltid få lite tid över för den biten. Man blir liksom… så glad av det.

Jag gillar ju måndagar, så ny dag, ny vecka, nya tag och nu bara se till att denna blir lika bra och japp, det ser den ut att bli.

Kommentera

