Dag 58, 59, 60 och 61 av 82

8 Mar

Jag har fått en kick! En nytändning eller vad det är men oavsett, så är det gott! Förkylningen känns borta och avlägsen, hektiska veckor är förbi, omtumlande privat har jag fått ett annat tänk och lugn inför och ja, här står jag nu. 4 veckor kvar. Jag ser mina resultat hittills, andra ser dem, jag får beröm från Lisa, jag mår bra, jag är nära mål och ja, en slutkick har jag fått!

Tisdagens pass var löpargrupp med Petra. Andra passet och det var dags för Core, inomhus och lite information om kosttillskott. Oj säger jag… Kände mig lite darrig i vissa övningar och när vi kom till övningar för rumpan så funderade jag minst 5 gånger på samma tanke – Har jag någonsin tränat min rumpa? Riktigt bra övningar och de kommer jag garanterat att köra hemma! De andra övningarna var också bra och hade också ett annat tänk än mitt bakom så här var det bara att köra på ganska snabbt och inte ha så mycket paus mellan. Hm. Jag tar med mig det också. Bra pass. Kosttillskott informationen var också bra men främst intressant och nyttigt. Men när det kom till priserna fick jag backa. Lite för dyrt för mig.

I måndagskväll var jag iväg så jag har det passet också att få in så jag körde överdelen på onsdags morgon och jag kände verkligen den där kicken – härligt! Rumpan kändes lite från igår, när jag körde mage så kände jag lite därifrån också, liksom ryggen men allt gick bra och jag var riktigt nöjd.

Onsdag kväll och friidrott och SOM jag hoppades att vi skulle springa. Ben är det enda som fått vila sista dagarna så de stod på tur men nja, det var inte riktigt bara ben som fick jobba… Tänk att springa, tävla i lag, kasta medicinboll och ja, det var bara en av alla de ”lekar” Susanne hittade på. Jag ojade mig, gnällde och stånkade mig fram för nu hade träningsvärken slagit till ordentligt och ett tag var jag inne på att jag verkligen trodde att ett revben var av. Men enligt Susanne gör det äckligt ont och nja, det kankse inte var äckligt utan bara mycket så äh, grym träningsvärk i magen liksom

Torsdag var kroppen alldeles slut (och stel) och jag lyssnade på den och vilade om man bortser från en promenad med kommunfolk. De är ute och besöker företag och igår var det min tur och eftersom jag inte har kontor, bjöd jag in dem till skogen där vi tränade och sa – Välkommen till mitt kontor. Berättade om mitt företag och alla spår, träffade trevliga människor och så fick jag en promenad, allt i ett. Fredag är fullt schema så 2 vilodagar i rad och istället laddas det mentalt för lördags och söndagsträning. Hektiskt helg men jag ska se till att det kommer 2 pass till i helgen, japp!

IMG_5490

Kommentera

