Dag 68, 69, 70 och 71

18 Mar

Skumt. Samtidigt som jag fuskade lite lätt med maten i helgen, kände att det var ok att välja någorlunda ok än helt strikt, som jag kände att jag inte kan stå inför detta val/utmaning inför andra till 100 %, så kände jag även en stor jäkla kick till att bara köra på ända in i mål, ge allt och lite till, full fart framåt! Träningspasset i fredags var grymt! Lördagens lugnare, hårt igen igår och så idag. ÄLSKAR att köra hårt och känna mig helt slut efteråt, när man ändå ska träna kan man väl se till att det blir riktigt bra…

Många snurrande tankar i huvudet och jag har även ändrat dagarna. Först var det påskafton, sedan skärtorsdagen, sedan nere på nästa måndag… Why? Vet inte riktigt och tänker inte heller analysera det. Så jag kör till påskafton som var planen från början, kan eventuellt bli skärtorsdagen men då ska det vara riktigt goda anledningar till att sluta 2 dagar tidigare.

12 dagar kvar. 12 jävla dagar kvar. Det fixar jag!

Och Lisa – shit, hon är så bra!

Kommentera

