Landat lite

9 Apr

Nu har det gått lite mer än 1 vecka jag slutade med utmaningen och jag har landat. Kände mig trött direkt efter, lite som att musten gick ur och jag har medvetet tagit det lugnare med träningen samt rent allmänt och det har varit skönt. Maten har jag dock inte pausat från utan experimenterar som aldrig förr, testar mig fram och jag tycker verkligen att det är SÅ kul! Och att Hanna också fått detta intresse, jätte kul!

Jag har också många funderingar. Det känns lite som att jag är mitt i något och måste bena upp saker och ting för att få ännu bättre koll, struktur och jag letar lösningar, bättre planer och ett sätt som passar mig. Jag har en liiiiiten frustration över en sak men tyvärr inget jag kan göra åt nu, jag ser ljuset i tunneln och jag måste bara acceptera att det är så det är och tänka att allt har sin tid. Eller måste jag… Den tanken slår mig direkt efter och så letar jag vidare efter den absolut bästa lösningen men där hittar jag ingen. Tänk om jag bara hade vunnit en summa pengar och jag kunde tillbringa all min tid till saker jag bara älskar och vill göra…

Jag längtar till imorgon onsdag! Jag har tagit ledg för jag har några saker jag måste fixa men jag ska även på möte och på kvällen är det friidrott, som jag längtar efter friidrotten! Först var det min nätverksträff, förra veckan var det påsklov och ja, det var 2 veckor utan och det känns verkligen som evigheter. Jag ser fram emot ett tufft pass och jag vill ha en skrikande Susanne över mig! Japp, ett riktigt hårt pass är det jag vill ha nu och jag kan väl då konstatera att den lugnare tiden efter utmaningen är slut…

Kommentera

