VILKET PASS IGÅR!

14 Apr

IMG_5930Onsdagens pass var också bra, träningsvärken satt/sitter verkligen i… och de andra passen har också gått bra men igår, riktigt bra! Det tråkiga var att vi bara var 3, Hanna och jag samt Maddi men Maddi är lite halvskadad så det var bara jag och Hanna som körde fullt ut. Det bästa när man är få är att man får full uppmärksamhet från Susanne. Hon tittar, hon skriker, hon spelar in, hon rättar, hon förklarar och hon skriker lite till. Efter uppvärmning och lite special utfall så var det dags för häckarna. Efter några övningar där fick vi 2 övningar, antingen längd eller häck. Hanna fick längdövningen, Maddi körde häckövningen och när jag var klar med min så frågade Hanna – Vilken tog du? Hon kan vara rolig hon…

Vi avslutade med 150 meterslopp, 3 stycken och när vi gick tillbaka så sa jag till Hanna att det kändes RIKTIGT bra och att jag hade blivit förvånad om Susanne sagt något annat. Men Susanne höll med, det såg riktigt bra ut. Wow… Kändes bra OCH såg bra ut, så glad jag var! Efter det fortsatte vi 3 tjejer inne där mage och rygg fick lite samt lite lek, vi var tvungna att testa…

IMG_5933

Kommentera

