Maj börjar bra!

1 Maj

Halsont är borta! Jag tog en PW imorse för att känna efter hur pulsen kändes när jag tog i och jodå, det gick bra! Träningsvärken har äntligen lagt sig! Solen lyser! Ledig dag!

Så nu tar jag och Hanna och springer ner till skogen. Där har vi tänkt intervaller tillsammans. Det vill säga, hon börjar lite bakom mig och jag gör allt för att hon inte ska komma ifatt mig och hon gör allt för att komma ifatt mig. Då tränar vi efter våra egna förutsättningar, precis som det ska vara.

Förresten, jag har gjort gästinlägg till en blogg och vill ni läsa det så klicka in och läs mer HÄR. 

Kommentera

