Planen är snart klar!

8 Jun

Berlin marathon planerna las på hyllan, jag fick tänka om – Hur gör jag nu? För det första kände jag verkligen att jag inte orkade eller hade energi till att ta tag i något mer nu innan jag är klar med allt jag har igång med företaget så det har fått vara som det är helt enkelt, känns helt ok. Jag tar djupa andetag ganska ofta nuförtiden, det är verkligen mycket men jag klarar det väldigt bra. Planering och djupa andetag är verkligen så himla rätt. På tisdag är det lugnare och det är också då som min nya plan tar vid.

Jag byggde upp en bra styrka i rygg och bål med Lisa PT men oj vad man snabbt tappar när man inte håller igång det. Med tanke på min skada i övre ryggen är det inte så bra utan jag bör verkligen hålla den igång så det är med i min plan. Styrketräning med explosiva övningar står också på schemat. Liksom friidrottspassen med Susanne. Ett långpass har jag också tänkt på in i veckan samt intervaller som jag, trots att jag älskar och föredrar att träna utomhus, ska köra på löpbandet på vanliga jobbet. Mest för att jag ska ha punkt och pricka koll på vad jag gör, för att jag ska kunna fokusera på min hållning vilket jag gör mer på löpband än nere på slingan där det är ojämnt och för att det är svalt och skönt i källaren… Min nya plan ser bra ut och det ska bli kul att sätta igång!

IMG_6497

Kommentera

