Nu kör vi!

13 Jun

IMG_6672 Nytt träningsprogram börjades på i tisdags och jag säger tummen upp! Det är SÅ mycket enklare att få till träningen när man vet vad man ska göra och när man ska göra det. Första passen och första veckan blir att känna av hur mycket jag kan ta (styrka), hur länge jag kan stå ut (uthållighet) och det känns lite som en extra kick så än så länge mycket bättre än vad jag trodde. Lägg sedan även till Squat utmaningen och jodå, nu börjar det kännas.

Tom var känslan jag hade i måndags och som höll i sig i dagarna 3. Efter Camp har jag märkt att det är vanligt att denna känsla kommer, vad ska jag göra nu då? Det är så intensivt och i samma veva nu så var även måndagsträningen slut och ja, kände mig tom. Känslan blev inte bättre då jag har en lite lättare kris om det här att Hanna snart flyttar hemifrån. Jag har varit förberedd, vetat att så kommer det nog bli och jag har varit (och är) jätte glad men… nu när det blev klart så blev det helt enkelt nya känslor som dök upp, jag var tydligen inte så cool…

Plugg. Jag har 3,5 vecka till lite semester och jag har gett mig tusan att jag s

Kommentera

