Vecka 2

17 Jun

Shit vad kul det är när man har en plan, man följer, det går bra och ja, känner stor pepp!

Första veckan var att känna efter med vikter och tid, vad klarar jag av? Och då var jag så laddad att jag verkligen tog i så har en riktigt bra början (inget mesigt här inte 🙂 Nu går vi in i vecka 2 och så nu har jag mer en grund att träna efter, längtar redan till ikväll när jag ska springa intervaller med ”mitt gäng” med företaget. Jag kollade om några ville haka på och visst ville några det så det är det vi ska göra ikväll, intervaller. Så mycket roligare att vara flera! Efter intervallerna så är det dags för styrka så det blir en lång dag idag eftersom jag går upp 4.45 och först jobbar 12 timmar. Men allt går om man vill, om man prioritera och jodå, det här går så bra så.

Kommentera

