2 år

29 Jun

IMG_6797Nu är det 2 år sedan jag tänkte – Äh, jag kör, hur svårt kan det vara... och startade LADDA OM. Första året handlade mycket om att landa i det hela. Jag bollade en hel del med vänner och det var så lärorikt att sätta sig in i allt och hitta sätt som passade mig. Andra året har handlat om att våga, om att ta några steg framåt och jag är så tacksam över att jag gjort just detta. Det är så kul när folk hör av sig, när de hört talas om LADDA OM eller när de säger efter att ha ramlat in på Facebooksidan – Wow, ni ser ut att ha så jäkla kul

Det ska vara kul att vara jag, är mitt livsmotto, även den känsla jag vill ha med LADDA OM och det är precis det jag har.

2 år… Tack till alla som på något sätt har en koppling till LADDA OM. Tack för att ni kommer, anlitar mig, delar min glädje, för alla fina mail och ord, goda råd och tips, sprider energi, är delaktiga på Facebooksidan och främst -tack för att ni låter mig fortsätta driva LADDA OM, tack för att jag får fortsätta ha kul!

Guldmedalj, kärlek och chokladbollar till Er alla ❤

Kommentera

