Fy. Nu gick det sådär en vecka igen…

8 Okt

Det går alldeles för fort! Skyller jag på. Tiden. Det är därför jag inte hinner blogga, knappt hinne tänka på det men så idag lekte jag med tanken på att sluta… och då kände jag bara ett stort NEJ, det varken kan eller vill jag göra, har bloggat i 3 olika former nu i 6-7 år så det hade varit märkligt att ta bort det helt men jag kommer nog fortsätta mina inlägg med – Förlåt för att jag är så kass på att blogga…

Träningen. Alltså, det där benet! Nu har jag varit inne på sjukhus och gjort ultraljud för att se om det är något i ljumsken som stör cirkulationen men läkaren bara sa – Alltså, vi hittar inget. Jag flinade och svarade – Alltså, det är bara att öppna ögonen så SER du det, då har du hittat det. Hon fortsatte och frågade om det verkligen inte gör ont och nej, det gör inte ont MEN efter en kraftig ansträngning med benet så känns det så trött/slut att det vill vila 4 dagar innan det är piggt och kan träna hårt igen. Då bara tittade hon, lika oförstående denna gång – Men vila då…

Det sas så lättsamt. Och för henne är det säkert så enkelt men för en ung (jodå, ung är jag) med ett svullet ben som stör mig i mitt vanliga liv så mycket och där mycket träning ingår, så har vi ett stort problem här. Ska jag vid denna unga ålder bara acceptera och vila… seriöst…

Det komiska är att idag pratade jag med en vän om alternativa lösningar, vad finns det, vad skulle gå? Jag vet att en annan vän jobbar med en som kallar på änglarna, skulle hon kunna? I närheten bor en ”häxa”, skulle hon kunna? Börjar bli lite lätt desperat nu… Hur som, 1 timme efter detta så kom det en besökare, vi började pratade och efter att hon berättat om kost, vad som händer med kroppen osv. så berättade jag varpå jag fick sådär 3 väldigt bra tips. Jag nämnde mina allergier och astma och jodå, hon hade tips där också. Och jag ska testa. Jag är så in i Norden trött på all medicin jag stoppar i mig, jag blir ändå sjuk, benet krånglar och ingen verkar veta vad man ska göra men mer medicin ska jag ha. Det får vara nog nu.

Kommentera

