Alla slut är början på något nytt…

14 Okt

Jag har nu fattat ett beslut som känns bra för mig, denna blogg kommer att sättas på paus.

Det är så svårt när det händer så mycket i alla andra delar av ens liv, det är inte bara fokus träning utan så mycket mer, lite företag, lite vad som händer, mitt plugg, mina tankar och lite av så mycket mer och här känner jag att jag begränsar mig till bara träning för att denna blogg handlar om det. Nu känner jag mig redo för något mer! För givetvis kommer jag inte sluta blogga…

Så nu tar jag en paus. Jag kommer fundera på HUR den ska vara, vad den ska innehålla, hur jag ska dela upp det på bästa sätt osv. Jag ska känna efter och så ska jag se till att denna del av mitt plugg blir klart så jag sätter att jag återkommer i mitten av januari och då givetvis med något riktigt bra! Hoppas ni förstår och hoppas ni följer mig vidare då. Kika in här igen mitten av januari eller ha koll på min hemsida – laddaom.nu – och följa mig gärna där sen.

All kärlek till er och TACK för dessa år!

Haha, komiskt, januari var tydligen bara 5 dagar bort…. 🙂 Här har ni den nya bloggen – http://laddaomblogg.wordpress.com

Kommentera

