Varannan dag förkyld

23 Aug

Det är lite så det känns. Varannan dag känner jag mig superpigg och det går skitbra med träningen för att nästa dag känna mig förkyld, lite lätt ont i halsen, trött i kroppen. Som om förkylningen inte kan bestämma sig om den ska titta fram eller gömma sig. Skitstörigt tycker jag. Men hoppas den går och gömmer sig snart.

Måndags – jätte segt, tisdags – helt ok men ändå trött så det blev bara en lång promenad på kvällen, onsdag – superduper pigg och morgonlöpning för att sedan åka på friidrottsträningen och som sedan avslutades med att springa med herrlag jag för tillfället tränar. Inatt var jag seg och trodde att det var på väg tillbaka så bara morgonpromenad och nu efter några timmar – jätte pigg.

Jaja.

Det bästa var ändå friidrottsträningen igår. Jobbig som tusan, häckar som skulle över (nope, gillar fortfarande inte häckar) och jag lekte med tanken sådär 28 gånger på att lägga av. Men jag la inte av, jag gjorde dem och kände mig ganska duktig. Om ungdomarna tyckte det var jobbigt och jag ändå klarar det, bra jobbat! Hanna var dock lite halvdålig när vi körde dit och mitt i träningen blev hon sämre så hon gick och la sig, blev bara 1 timmes träning då vi körde hem tidigare men 1 timmes riktigt bra träning gav mig ett stort leende.

Och jag ler fortfarande – jag tror att min skada är borta igen… Yes!

Lämna en kommentar